fredag den 13. februar 2009

Hvad skete der? SHAREPOINT!

Det blev en lang sommerferie for bloggen. En MEGET lang sommerferie.

Ikke at der reelt har været meget ferie over det de sidste mange måneder. Man kan vel nærmest sige tværtimod.

Forklaringen på bloggens lange tavshed er temmelig banal, men ikke destomindre noget, jeg fornemmer mange af mine webredaktør-kolleger i større organisationer og virksomheder kan nikke genkendende til: I starten af juli skulle vores gamle udtjente CMS på pension og alle 15 COWI-hjemmesider migreres over på en ny Sharepoint-platform.

Det har fyldt stort set samtlige arbejdstimer siden da at få platformen til at køre og den helt uhyrlige mængde af fejl, migreringen førte med sig, registreret og rettet.

Selvsagt har al udvikling siden sommeren derfor ligget stille - ikke mindst arbejdet med at skabe COWIs Social Media Newsroom. Først nu er der luft til at begynde at tænke kreativt og fremadrettet igen.

Og derfor genopliver jeg bloggen nu. Velkommen tilbage til de læsere, der ikke helt har opgivet mig :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Velkommen tilbage!

Jeg går selv og overvejer at konstruere et socialt nyhedsrum i VisitDenmark (hvor jeg arbejder nu), så det bliver interessant at følge jeres fremskridt.

Mvh
Jesper

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)